အြန္လိုင္းေပၚက ဘေလာ့နည္းပညာမ်ား

ကြ်န္ေတာ္က စာသိပ္ မတတ္ပါဘူး... ဒါေပမဲ့ ကလိရတာ ၀ါသနာ အရမ္းပါတယ္...(ဘေလာ့ကို ေျပာတာပါ) ဒါေၾကာင့္ နည္းပညာ ဆိုက္ေတြ သြားရင္ အရင္ဆံုး bloger Help အထဲကို အရင္၀င္ေတာ့တာ...ၿပီးရင္ ဆရာေတြ (ကြ်န္ေတာ္ သတ္မွတ္ထားတာပါ ) ေျပာတဲ့ အတိုင္း လိုက္ ကလိေတာ့တာ...အစတုန္းက ဆိုရင္ တန္းပလိပ္ ေတြ ခဏခဏ ေျပာင္းရတယ္....။ ပ်က္ပ်က္သြားတယ္...။ ေနာက္ေတာ့လည္း ေအာင္ျမင္ သြားတယ္။

ဒါပါပဲ...ဘ၀ဆိုတာ လဲက်တိုင္း လဲက်တိုင္း ျပန္ထႏိုင္တာ ကိုေျပာတာပဲ မဟုတ္လားဗ်ာ...ကြ်န္ေတာ္ ေျပာခ်င္တာက...ကြ်န္ေတာ္ အတုခိုး ေနက် ဘေလာ့ ဆိုက္ေတြက နည္းပညာ ေတြကို စုေပါင္းၿပီး တင္ ထားတယ္...ဒါေပမဲ့ ကြ်န္ေတာ္ ေရးထားတာ ကြ်န္ေတာ္ရဲ့ ကိုယ္ပိုင္ အဲဒီလို မလုပ္ထားပါဘူး...။ ဒါ ကြ်န္ေတာ္ ရဲ့႐ိုးသားမွဳ႕...။

လင့္ေတြကိုလည္း မူရင္းဆိုက္ ေတြကိုပဲ ညြန္းထားပါတယ္။ မယံုရင္ ႏွိပ္ၾကည့္ပါဗ်ာ. ဆရာသမားေတြလည္း ခြင့္ျပဳလိမ့္မယ္ ထင္ပါတယ္....ဒါ အစပဲ ရွိပါေသးတယ္...တျဖည္းျဖည္း ေတြ႕သမွ် ထပ္ထည့္ေပးသြားမွာပါ...။

အကယ္၍ တစ္ေန႔ေန႔ တစ္ခ်ိန္ခ်ိန္တြင္ ကြ်ႏ္ုပ္ကဲ့သို႔ စာတစ္လံုးမွ မတတ္ဘဲ ဘေလာ့ တစ္ခု စတင္ ေရးသားခ်င္ သည့္ ကြ်ႏ္ုပ္ကဲ့သို႔ အူေၾကာင္ေၾကာင္ လူတစ္ေယာက္ ေရာက္ရွိလာပါက အသံုးျပဳ၍ ရေအာင္ ႀကိဳတင္ျပင္ဆင္ ထားသည္ျဖစ္ပါေၾကာင္း.....

0 comments:

Post a Comment